Η παραλαβή από το κατάστημα γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής παραγγελίας.

ΤΗΛ.: 215 215 2221 Ωράριο Λειτουργίας Καταστήματος: Δε - Πα 09:00 - 17:00

ΤΗΛ.: 215 215 2221 Ωράριο Λειτουργίας Καταστήματος: Δε - Πα 09:00 - 17:00

.

ΤΗΛ.: 215 215 2221
Ωράριο: Δε - Πα 09:00 - 17:00
.
Η παραλαβή από το κατάστημα γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής παραγγελίας.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BOXED.GR

Πρόκειται για μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για τις αγορές σας, που διαφέρει από αυτές που ξέρετε. Φανταστείτε ένα πολυκατάστημα που σας προσφέρει χιλιάδες προϊόντα, όλα μέσα από το ίδιο website, όλα στον ίδιο χώρο. Εδώ μπορείτε να ψωνίσετε τα πάντα! Και όταν λέμε τα πάντα, το εννοούμε. Από τις καθημερινές αγορές του σουπερμάρκετ, με φρέσκα, εκλεκτά προϊόντα και όλες τις αγαπημένες σας μάρκες μέχρι ηλεκτρικές μικροσυσκευές. Από εξοπλισμό κουζίνας μέχρι εκδρομικό εξοπλισμό και είδη σπορ. Από όλα τα σχολικά και τα παιχνίδια που θέλετε για το παιδί σας, μέχρι κάθε τι που χρειάζεται ο τετράποδος φίλος σας. Από βιβλία μέχρι είδη για κάθε χόμπι και δημιουργία. Πάνω από 10.000 προϊόντα βρίσκονται εδώ, για κάθε χρήση και κάθε γούστο.


ΕΧΕΤΕ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ;

Βεβαίως έχουμε φυσικό κατάστημα. Το πρώτο μας φυσικό κατάστημα εδρεύει στη Μεταμόρφωση επί της οδού Μωραιτίνη 20 ενώ σύντομα θα είναι έτοιμο και το δεύτερο.


ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Για να κάνετε την παραγγελία σας ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος είναι να πλοηγηθείτε στο νέο μας e shop στη διεύθυνση www.boxed.gr να γνωρίσετε τα προϊόντα μας και να επιλέξετε αυτά που σας ταιριάζουν ανάλογα με τις ανάγκες σας. Μπορείτε να κάνετε εγγραφή ή να παραγγείλετε ως επισκέπτης. Χρησιμοποιήστε την αναζήτηση και τα έξυπνα φίλτρα για να εντοπίσετε συγκεκριμένες ομάδες προϊόντων, όπως για παράδειγμα τα βιολογικά ή χωρίς λακτόζη. Το τηλεφωνικό μας κέντρο όμως δέχεται και τηλεφωνικές παραγγελίες για εσάς που δεν έχετε πιθανά πρόσβαση τη στιγμή που επιθυμείτε να παραγγείλετε.


ΒΡΗΚΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ. ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Δίνουμε τεράστια σημασία τόσο στην ποιότητα των προϊόντων και των προμηθευτών μας όσο και στις υποδομές στο προσωπικό και τον τρόπο μεταφοράς των προϊόντων που επιλέγετε. Εάν όμως παραλάβετε ένα προϊόν που θεωρείτε πως έχει κάποιο ελάττωμα, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Άμεσα θα επικοινωνήσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία ώστε να διαπιστωθεί η αιτία του προβληματικού προϊόντος και θα προβούμε σε αντικατάσταση.


ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ Ή ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΑ;

Τα προϊόντα που διακινούμε στο boxed.gr, πληρούν υψηλές προδιαγραφές ποιοτικού ελέγχου. Παρόλα αυτά αν μείνετε δυσαρεστημένοι από κάποιο προϊόν, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, στο 215 215 2221 και να ενημερωθείτε για τις δυνατότητες επιστροφής του.
Έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής των προϊόντων εντός 5 ημερών, μόνο στη περίπτωση που αυτά βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και με άθικτη συσκευασία. Τα έξοδα επιστροφής στην περίπτωση αυτή καλύπτονται από τον καταναλωτή. Τρόφιμα, ποτά προϊόντα άμεσης κατανάλωσης, βιβλία, είδη γραφικής ύλης και οτιδήποτε έχει ανοιχτεί ή αλλοιωθεί δεν μπορούν να επιστραφούν παρά μόνο τη στιγμή της παράδοσης τους.
Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε κάποιο προϊόν που έχετε παραλάβει:
ΕΠΙΛΟΓΗ 1: Το προϊόν μπορεί να αποσταλεί μέσω courier. Τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται από τον καταναλωτή. Στη συνέχεια θα πρέπει να καταχωρήσετε εκ νέου παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε. Στον τρόπο πληρωμής επιλέγετε Αντικαταβολή και στο πλαίσιο σχόλια για την παραγγελία γράφετε ΑΛΛΑΓΗ. Αγνοείτε οποιοδήποτε ποσό εμφανίζεται και επιλέγετε Ολοκλήρωση Παραγγελίας. Αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, σας αποστέλλουμε το νέο, το συντομότερο δυνατό.
ΕΠΙΛΟΓΗ 2: Επιστρέφετε το προϊόν στο κατάστημά μας και επιλέγετε ένα άλλο προϊόν που θα πρέπει να έχει αξία ίση ή μεγαλύτερη από το επιστρεφόμενο προϊόν (ώρες λειτουργίας καταστήματος boxed.gr). Απαραίτητο συνοδευτικό επίσης είναι η απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο πώλησης ή η κάρτα αλλαγής.

*Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
**Σε περίπτωση αγοράς ηλεκτρικής συσκευής ή/και παιχνιδιού θα σας αποστέλλεται και κάρτα αλλαγής για κάθε ένα από τα προϊόντα.


ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ;

Η πολιτική της εταιρίας μας σχετικά με το κόστος μεταφοράς είναι η εξής :

Εντός Αττικής

  • Για παραγγελίες έως 80,00 € το κόστος μεταφορικών ανέρχεται στο ποσό των 5,00 €
  • Για παραγγελίες από 80,00 € και πάνω η μεταφορά στο χώρο σας πραγματοποιείται δωρεάν.
  • Για τις απομακρυσμένες περιοχές της Αττικής το κόστος μεταφορικών είναι 5,00 € για παραγγελίες βάρους / όγκου μέχρι 5 κιλά.

Εκτός Αττικής

  • Κόστος αποστολής 10 € για κάθε παραγγελία που πραγματοποιείται με βάρος/όγκο έως 5 κιλά.
  • Αν η παραγγελία ξεπερνά τα 5 κιλά σε βάρος/όγκο, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για ενημέρωση των μεταφορικών.
  • Εκτός Αττικής μπορούμε να παραδώσουμε μόνο ξηρό φορτίο
  • Λόγω του εξαιρετικά αυξημένου κόστους διανομής την τουριστική περίοδο σε Ζάκυνθο, Κέρκυρα, Λευκάδα, Μύκονο, Ρόδο ,Σαντορίνη, για το χρονικό διάστημα από 17/06/24 έως 15/10/24 εισάγεται πρόσθετο τέλος διακίνησης 5€ ανά αποστολή.


ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Για την πληρωμή της παραγγελίας σας προσφέρουμε όλες τις δυνατές επιλογές

  • Αντικαταβολή (στην παραλαβή από το κατάστημα)
  • Πληρωμή με πιστωτική η χρεωστική κάρτα
  • Πληρωμή μέσω Pay Pal
  • Κατάθεση σε έναν από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:
    ΤΡΑΠΕΖΑIBAN
    ΕΘΝΙΚΗGR76 0110 1330 0000 1334 7046 065
    EUROBANKGR88 0260 0260 0009 0020 1036 327
    ALPHAGR85 0140 2990 2990 0232 0003 309
    ΠΕΙΡΑΙΩΣGR30 0172 0840 0050 8403 9566 301
  • Διατακτικές Boxed


Η ΓΡΑΜΜΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΗ;

Οι πελάτες του boxed.gr μας μπορούν να επικοινωνούν άμεσα μαζί μας μέσα από το τηλεφωνικό μας κέντρο, στο 215 2152221. Η χρέωση της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης του boxed.gr δεν έχει κάποια επιπλέον χρέωση και θεωρείται κλήση σε σταθερό τηλέφωνο. Άρα η χρέωσή σας κυμαίνεται ανάλογα με τον πάροχο σταθερής τηλεφωνίας σας. To τηλεφωνικό μας κέντρο για όποια απορία έχετε λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή από τις 09:00- 17:00. Είμαστε πρόθυμοι να σας εξυπηρετήσουμε.


ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΙΠΛΟ;

Στην περίπτωση που επιλέξετε κάποιο έπιπλο της συλλογής μας, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας για διαθεσιμότητα αλλά και για ημερομηνία παράδοσης. Σας προτείνουμε να κάνετε ξεχωριστή παραγγελία όταν πρόκειται για έπιπλα έτσι ώστε να μην καθυστερεί η υπόλοιπη παραγγελία σας.


ΠΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ ΜΟΥ;

Το πρόγραμμα πιστότητας του boxed.gr δίνει στους πελάτες την δυνατότητα συλλογής πόντων και την εξαργύρωσή τους σε δωροεπιταγές. Οτιδήποτε και ν’ αγοράζετε όσο μικρή ή μεγάλη είναι η παραγγελία σας συλλέγετε πόντους! Συγκεκριμένα, κερδίζετε 1 πόντο ανά 3 ευρώ και εξαργυρώνετε όσους πόντους επιθυμείτε, όποτε εσείς θέλετε!